| - potrafi rozpoznać i wypowiedzieć określony zasób słów,
- poznaje bajki w języku angielskim odpowiednie do jego poziomu rozwoju zdolności językowych,
- rozbudzi w sobie potrzebę komunikowania się w języku angielskim poprzez aktywne uczestnictwo w mini przedstawieniach,
- potrafi wykonywać prace plastyczne komunikując się w języku angielskim,
- rozumie i wykonuje polecenia,
- potrafi wypowiadać wyrażenia dwuwyrazowe w języku angielskim,
- potrafi śpiewać piosenki i recytować rymowanki po angielsku,
- posiada umiejętność korzystania ze zwrotów grzecznościowych, np. Hello! Thank you. Scissors, please,
- uczy się pracować z kartami pracy – wskazywać i nazywać elementy na ilustracji, uzupełniać ilustracje naklejkami, łączyć elementy, kategoryzować przedmioty, kolorować i rysować, pisać po śladzie, itp.,
- przystąpi do testu semestralnego i końcowego. Dzięki temu oswoi się z formą sprawdzania i nauczy się rozwiązywać testy.
|